Bloc - Recreasocialmedia

Vaya al Contenido

Per què contractar un Community Manager?

Recreasocialmedia
Per què contractar un Community Manager?

Malgrat que actualment hi ha un gran augment de negocis i empreses digitalitzades, encara n’hi ha moltes que no han emprès aquesta nova aventura, o simplement hi estan en el procés inicial. Qualsevol que sigui autònom o tingui un negoci, comerç, empresa…,necesita actualitzar-se i aprofitar les noves tecnologies per promocionar-se i fer-se conèixer al major nombre possible de clients potencials.

El Community Manager és la persona encarregada d’ajudar les empreses a donar el pas per gestionar la comunicació  social media d’una forma correcta, i de donar-los veu a les Xarxes Socials. Gestiona i modera les comunitats en què interactuen usuaris amb interessos mutus; crea continguts i gestiona la reputació online de la marca amb un únic objectiu: proporcionar confiança en els consumidors.

Les Xarxes Socials són una eina magnífica per a poder desenvolupar i donar a conèixer els negocis a un públic concret d’acord amb els nostres objetius. Allí, hi creem  tràfic per  captar en un principi a seguidors que en un futur podrien ser clients.

Qui pot promocionar-se?

De fet tots els que vulguin: tot tipus d’empreses, negocis o establiments comercials; persones famoses o amateurs; autònoms, freelance o qualsevol que vulgui fer públic el seu projecte.

Empreses
Qualsevol tipus de negoci pot estar present a les Xarxes Socials. Després  d’un estudi dels objetius de cada empresa, s’escullen les xarxes idònees per optimizar-ne els resultats.
Si són negocis locals cal donar a conèixer la marca, saber escoltar i localitzar els possibles clients per atendere bé les seves necessitats; per saber què els agrada exactament i quins són els seus interessos. Només així podrem oferir el nostre producte captant la seva atenció. El Community Manager és el catalitzador entre els clients i les empreses, gestiona les crítiques i sap quan es parla de l’empresa.


Persones
Molta gent famosa, profesionals o amateurs també s’aprofiten de la Comunicación 2.0 per tenir presència online i mantindre actualizats tots els seus treballs i activitats de cara als seus followerso clients. Els treballadors autònoms o freelance també poden promocionar-se per captar clients (Facebook, Instagram,…) i trobar proveïdors (Linkedin).

Tasques d’oci
També hi ha moltes tasques d’oci que poden pertànyer a diferents comunitats ( teatre, art, música, idiomes, ensenyament, cuina, coleccionisme, etc.) , que també es volen fer públics per destacar els seus interessos.



Regreso al contenido